Velkommen til Klepp Brukshund Klubb

Aktivitetskalender

Klepp Brukshund Klubb

Treningstider:

Vi har et flott treningsområde på Øksnevad. Dette er en mark som vi trener lydighet og holder kurs på.

Vi trener også rundering i helgene på forskjellige plasser rundt omkring. Ta kontakt hvis du er interessert for nærmere informasjon om stedene og tider.

NB! Styret har bestemt at de som er med og trener (enten lydighet på gården eller rundering) må betale en treningsavgift på:

kr. 500,- pr. år

Beløpet betales inn til klubbens konto: 3290.21.30933 og merkes "Treningsavgift"

Lydighetskurs foregår på vårt treningsområde på Øksnevad.
Starter hvert år på våren: 1. mandag i mars og på høsten starter det: 1. mandag i september.
Kurset går over 10 ganger. Det arrangeres både begynner og videregående kurs. Etter endt videregående kurs er det mulighet til å ta apellmerket.

Ønsker du å trene utenom oppsatte kurs, ta kontakt med instruktør Gro Gitlesen på tlf: 917 90 044

Vel møtt!